Passanten keken vanochtend vreemd op toen ze op de welkomstborden zagen dat Amstelveen ineens AmstelFood heet. Het blijkt een ludieke actie van Stadshart Amstelveen die hiermee hun horecaondernemers graag in het zonnetje zet. Zij willen met deze ludieke actie iedereen die deze zomervakantie thuisblijft erop attenderen, dat ze van harte welkom zijn om een culinaire wereldreis langs de horeca van Stadshart Amstelveen te maken. Zo kunnen consumenten tijdens hun 'staycation' dagelijks terecht om hun smaakpapillen te trakteren en een van de 'Everyday Delicious Foodtours' te volgen. Zo 'reis' je van Japan tot Vietnam, van Indonesië tot Amerika en van Italië tot Nederland. Voor meer informatie zie: www.stadshartamstelveen.nl/foodadventures. Amstelveen wordt AmstelFood © Sven Verbruci
Op wereldreis door Stadshart Amstelveen Ondet de noemer 'Everyday Delicous' kan men de aankomende zomervakantie op culinaire wereldreis door Stadshart Amstelveen. "Wij vinden het super dat Stadshart Amstelveen ons op deze ludieke manier in het zonnetje zet", aldus Barbara van Son van Sushi Time. "Ik heb begrepen dat er op de site en in het winkelcentrum diverse suggesties voor 'Foodtours' worden gegeven langs de horecaondernemers en dat stellen wij zeer op prijs. Grappig om te zien dat hiervoor zelfs de plaatsnaam tijdelijk is aangepast!"
De culinaire wereldreis gaat onder andere door Azië waarbij men langs Tokyo Ramen, Sushi Time, Izakaya Tanuki, Yoyo Tea en Saigon Caphé komt. Vervolgens waant men zich in Amerika bij Bar Dixie, Starbucks, Dunkin' Donuts en McDonald's.
Er is ook een tour door de Mediterranée, waarbij men langs DAY foodbar, Oil & Vinegar, Patagonias gelato, en Strada (opent binnenkort) kan gaan.
Een Hollandse tour mag natuurlijk niet ontbreken en gaat onder andere langs Zorgeloos, BLVD café, Anne&Max, Stadscafé de Pannenkoek en Dutch Homemade, Koning de Visspecialist, Hergo en FEBO. Op de social media van Stadshart Amstelveen presenteren de hotpots in de desbetreffende actieweek verschillende acties om bezoekers te inspireren.
Ook kunnen bezoekers gedurende de zomervakantie meedoen aan winacties. Stadshart Amstelveen verloot namelijk drie dinercheques voor de restaurants t.w.v. € 125,-, 50 Crispy Fried Sushi Rolls van Sushi Time, 50 ijsjes van Patagonias gelato en macarons van Dutch Homemade. Amstelveen wordt AmstelFood © Sven Verbruci
Over Stadshart Amstelveen Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan meer dan 140 winkels en restaurants, zoals de Bijenkorf, ZARA, Dille & Kamille, Intimissimi, Calzedonia, Massimo Dutti, Nespresso, NA-KD en Anne&Max. Naast deze bekende merken, zijn er ook diverse boetiekjes en vernieuwende concepten te vinden. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open met jaarlijks 10 miljoen bezoekers. Voor meer informatie: www.stadshartamstelveen.nl. |
|
|