Welzijn en Zorg
Telefonische bereikbaarheid van Ziekenhuis Amstelland verandert!
Rubrieken: Welzijn en Zorg, Nieuws
Gepubliceerd:
Laatste update:
Auteur: Ziekenhuis Amstelland/B
Let op, vanaf maandag 5 februari is er een grote verandering in de telefonische bereikbaarheid van het ziekenhuis Amstelland.
De poliklinieken, de afdeling radiologie (röntgen), het behandelcentrum, de helpdesk MijnZHA en het afsprakenbureau zijn dan dagelijks tussen 12:00-13:00 telefonisch niet bereikbaar.
De reden daarvan is om de werkdruk van de medewerkers beheersbaar te houden. De maatregel wil ervoor zorgen dat er een betere telefonische bereikbaarheid op de andere delen van de dag.
Voor het maken, wijzigen of annuleren van afspraken, of voor inlog/activatievragen met betrekking tot MijnZHA is het ziekenhuis bereikbaar van 8:00-12:00 en 13:00-16:30.
Voor medisch inhoudelijke vragen zijn de medewerkers telefonisch bereikbaar van 8:30-12:00 en 13:00-16:30.
Daarnaast wijst het ziekenhuis op de voordelen van een actief MijnZHA account.
In deze digitale omgeving kunt u als patiënt zelf een deel van uw persoonlijke medische dossier inzien, afspraken bekijken, korte vragen stellen of herhaalmedicatie aanvragen.
Inloggen of een account aanmaken kan eenvoudig en veilig via de DigiD app met mobiel (en ID check) of een eenmalige activatiecode waarmee een gebruikersnaam en wachtwoord kan worden aangemaakt.